Dün gece olan kasılmalarımdan belliydi zaten NST de düzenli sancım çıktı. Doğum başlama sancısı değil dedi doktorum ama benim plesentam aşağıda olduğu için en ufak sancı çekmemem gerekiyormuş. O yüzden kasılman akşam devam ederse gece 12 den sonra bişey yeme yarın doğuma alalım dedi doktorum. Hep 37 de gün verir mi bana diye düşünmüştüm. Şimdi başıma gelince inanılmaz bi endişe geldi içime. Bebeğim küveze girer mi ciğerleri gelişmişmidir vs endişeleri 😢 37+3 olucam yarın.Bebeğim 3 kg gözüküyor.