yamanagihan Okudugum bilgiye göre 28nci haftada süt oluşuyormuş 😂 sütü gelen akan varmı aranızda. 18nci haftadayım ilerisi için neler beni bekliyor acaba
mombarbie_ yamanagihan 26dan bildiriyorum bende de şuan için öyle bir durum söz konusu değil ama olabildiğini bende duymuştum
Aleyna_88 yamanagihan ilk gebeliğimde 30. Hafta gibi üç beş damla sütüm gelmişti bu ikinci gebeliğim ilk sütüm 18. Haftadan itibaren gelmeye başladı ara ara birkaç damla akıyor 28. Haftamdayım
dilek6 yamanagihan 34 hafta içindeyim arada sütüm akıyor bazen akıyor kuruyor ilk gebeliğimde de böyle olmuştu doktora daha sormadım bu durumu
minikmucizeemaak yamanagihan Benim sanırım 25. Haftalar da gelmeye başladı tişörtlerim hep ıslanıyordu az ve çok değişiyordu
ozlem123tksz Ozgekerem bende anlamadım bide erken doğum olabilir dedi benim doktor ama süt yok gibi acaba doğumdan sonra mı olacak bilemedim yada cinsiyetle alakası var mıdır ki pek sanmıyorum ama
Ozgekerem ozlem123tksz ilk hamileliğimde sezeryandı ilk gün geldi bebeğim çok emmek istemedi zaten bu kez de bu yüzden geç gelir mi acaba diye korkuyorum vücudum falan da genişlemedi ilk gebelik gibi
Tatar59 yamanagihan ilk gebeligimde 20li haftalarda meme ucumda kristaller farketmistim sütyenin o bölgesi de renk değiştirmişti. Şimdi ikincide 24 haftalığız henüz farketmedim öyle bişey. Herkeste her zaman olmuyormus zaten hamileyken. Doğumdan sonra gelsin yeter 😅
neanladinyurdagull yamanagihan son 3 ay sütüm akıyordu ama 32 den sonra şiddetli şekilde akmaya başlamıştı. 38 dede doğum yaptım zaten 10 gün önce sancım geldikçe sütlerim akıyordu.Kolaycada doğum sonrası emzirdim çok şükür ilk çocuğumdada hamileliğimde başlamıştı akmaya
EbruBoluKaya 37+3 de sezeryan oldum 12 günlüğüz bebeğimle hiç sürüm gelmedi doğum öncesi göğüslerim yumuşacıktı bende sütüm gelmez diyordum genel anestezi aldım doğumdan sonra hemen emzirdim o anlık birşey
Duygu-ust yamanagihan ilk hamileliğimde 20.haftadan sonra sütüm gelmeye başladı giydiklerimi hafif ıslatıyordu ama rahimde açıklık ve kısalma vardı serklaj da yapılamadı 25.haftada bebeğimi sezaryenle doğurdum dayanamadı. Şimdi 2.hamileliğimde serklajlı 15.haftadayım inş sütüm erkenden gelmez doğuma yaklaşmış gibi hissediliyor