Derennn700 Kızlar reglime 5 gün var erken gebelik testi yaptım pozitif çıktı kan verdim 0 çıktı yani negatif, yine bugün erken gebelik test yaptım negatif ve ara ara kasık batmalarım oluyor böyle bu durumu yaşayan var mı? Arada da bel ağrısı tutuyor
Naniklininik Derennn700 gebelik olsaydı çıkardı kanda canım. İdrar testine güvenme çok. Geç döllenme vs ise zaten adetin gecikirse o zaman kan ver.
NovaVina_ Kan sonucunu dikkate almani oneririm. Ama daha erken. Gecikmenin 10. Gununde tekrar kan verebilirsin
Derennn700 NovaVina_ öyle yapayım gecikirse tekrar tes yapayım peki doktor ultrasona verirse görür mü
NovaVina_ Derennn700 sanmiyorum canim 7-8 haftalik olmasi gerekiyor galiba keseyi gormek icin. Alttan muayene de belki cikabilir diye okumustum ama emin degilim
Naniklininik Derennn700 görülmez adetin 1 hafta, 10 gün gecikecek kandaki beta hcg 3000 üzeri olacak o zaman ancak kese görülür. Yani ortalama 4 haftalık falan olman lazım. Şuan hiç boşuna ultrasona falan girme stres olursun. Adetin gecikmesini bekle.