Srp53 Gündeyim 23. Gün çatlamayı görmüştüm sadece o günü değerlendirdim kan testi negatif olsa oluşurdu değil mi şimdiye kadar ? Kürtaj oldum zaten bu 4. Adetim olacak. Zaten bi belirtim de yoktu gidip vereyim dedim spor yapıyorum çünkü. Çok ilginç tek seferde hamile kalmıştım şimdi testle takip ettiğim halde olmadı.
Srp53 mombarbie_ bazıları adete birkaç gün kala da öğreniyor ama. Muhtemelen geç yumurtladığım için adetim de gecikecek sanırım. İnternette de şüpheli ilişkiden 1 hafta 10 gün sonra kanda çıkar diyor.
mombarbie_ Srp53 yerleşmeye bağlı bir durum herkesin aynı olmuyor gec döllenme gibi konularda söz konusu 14.gun test yapın
Srp53 mombarbie_ peki gebelik olmazsa da çarşafını günden itibaren 14 gün sayınca mı adet olunuyor ? Yani testin silikleştiğini günü mü baz alayım adet gününü hesaplamak için ?
Srp53 mombarbie_ kürtaj öncesi evet ama kürtaj sonrası kafasına göre 34-35 en son 29. Gün oldum düzene girdi derken bu ay 23. Gün çatlamayı gördüm şu an da 33. Gündeyim