gula_09 Kızlar kan grubum negativdi bu gün doktorum coombs indirekt testi istedi, kan verdim. Yaptıran oldumu? Sonuç negativmi yoksa pozitivmi olmalı? İnternetde fazla bilgi var endişelendim
SenaaaNurrrr gula_09 benimde dün negatif çıktı pazartesi günü iğne vurulacagim. Doktorum gerekli dedi
ipekkus gula_09 korkmana gerek yok stres yapma negatif çıkarsa igne yapılacak bebeğin senin için faydalı stres yapılacak bir durum değil 🤗
naneliseker_ gula_09 evet uyuşmazlık var kanda sonuçta ve bebegi doğduktan sonra ve doğmadan önceki hastaliklardan koruyacak bir aşı..Endiselenmeyin:)
Sedefkitir12- Elifdddd sonuç negatif çıktığında vurulmuyorsun pozitif çıkarsa antikor var yazıyo internette öyle değil mi
gula_09 Elifdddd bende ilk gebelik çok düşdün üstüne her şey iyi olsun kanım negativ olduğu için bi hayli endişeliyim
Seniz6774 gula_09 benimde negatif çıktı ama doktorum iğne olmak zorunda değilsin dedi . Gebelikte kanama olursa veya doğumdan sonra bebek pozitif kan grubu çıkarsa iğne olman gerekiyor dedi
SenaaaNurrrr Seniz6774 benimde negatif çıktı dün hiç kanamam da olmadı çok şükür ama yine de vurulman gerekli dedi
Elifdddd Sedefkitir12- hayır Sedefkitir12- hayır negatif cıkarsa vuruluyorsun eğer pozitif cıkarsa vurulmuyorsun bu iğne koruyor seni pozitif cıkınca iğnenin hiçbir anlamı yok Pozitif cıkıncada yakın takıp yapılıyor titreye falan bakılıyor cok uzun konu canım