ms_annisko_ gittiğimde lekelenmem devam ediyodu ve ağrı çekiyodum doktorumu aradım hemen gel dedi muayene oldum 3 cm açıklık var dedi ama bebeğin başı çok yukardaydı nstye bağlanıp beklemeye başladık bebeğimin nabzı düşmeye benimdr tansiyonum yükselmeye başladı açıklıkta 4 cm olmuştu çatımın dar oldugunu söyledi dr bebeğimin nabzı düzelmeyince acil sezaryana alındım