busraoz0811 37+1 haftalık tuvalete girdikçe az az geldi ayağa kalktikca filan böyle çorba kaşığı kadar sıvı geldi altıma kaçırıyorum sanmıştım bi daha tuvalet gidip ıkındığımda çoğaldı suyum geldiğini öyle anlamıştım. 3 gün öncesi lekelenme gibi kan gelmişti doktora gittik daha dogurmuyosun demişti sancı açılma yoktu sezeryanla geldi bebiş