Bende tomokay da yaptırdım. Temmuzdu sanırım yaptırdığımda. 1550 tl ödemiştim. Radyoloji uzmanı gerçekten çok ilgili yaklaşık 45-50 dk inceledi tüm detahları açıklayarak anlattı. 3 boyutlu resimlerimizi cd ve açıklamalı anlatım içeren yazıları verdi.