emre_fatma tabii ki de normal diyerek üzerimizde baskı kurulması da normal değil sezeryan güzellemekte normal değil.
Vücudunun, psikolojinin neye hazır olduğu önemli. Allah korusun acil bir durum olsa sezeryan olmanda gerekebilir.
Benim kızım 36.haftada henüz doğum kanalına dönmedi örneğin son ana kadar bekleyeceğiz ama dönmezse Paşa paşa sezeryan olacağım mesela 😉