Melike_4949 Evim çok rutubet oluyor bunun bebeğe zararı olur mu ? Yani sadece banyonun bir koridoru ve yatak odasının bjr duvarında var geri kalan yerlerde yok birde bu lekeler nasıl geçer?
Yazmelegi_ Melike_4949 halamda vardi onun kızı astım olmuştu inşallah sizin ki olmaz ama onun ki coktu
Tiiffany Melike_4949 geçici çözümler var elbet. Sirke ve karbonat cıkarıyor ama tekrar eder soguk havalarda. Ciddi bir sorun bu. Astıma kadar tetikler. Bizim evde cok vardı.bu yaz boyadık. Özel boyalar var bunlar için bir daha cıkmıyor. Sımdı kalmadı bu arada evi sık sık havalandırmanız lazım
Minigiim-vebenn52 Buhar makinesi mi almak lazım benim de komşudan gelen duvarım su cekiyo bi yaptıramadılar ya bebek gelince korkuyorum suan benim bile burnum tıkanıyo uyurken
Tiiffany Melike_4949 akrilik antibakteriyel boya kullandık. Straforda yaptık hatta eşim boyadı tüm evi. Yagmurlu havada yapmayin ama hava durumuna gore yagmursuz zamanlarda boyarsanız daha iyi olur
Tiiffany Melike_4949 bizim karşı binamız var. Onlarda o kdr cok rutubet var ki kadın artık her yerden akıyor dolapların arkasından her yerden dedi. UZun zamandır burdalarmıs.cocugu astım olmus bu yüzden. Bebeklikten kapmıs.niyese halen evlerine tadilat yapmıs değiller
Arzu343434 Bizim evde de vardı boya yaptık daha olmadı . Şimdi de takıntı yaptım.genel temizlik yapıyorum da petek arasındaki tozlarla rutubetin bi alakası olur mu? Petek aralarını martta temizlemiştim tekrar yapmaya üşendim
Arzu343434 Melike_4949 işte giriş kattayiz rutubet olmaya meyilli takıntı yaptım canım bi de hormonlar heralde :) böyle rutubete meyilli olsa da petek tozu ile alakası yok dimi