Sdn88 Kızlar selam Bugün doktora gittim. 6 haftalık hamileyim. (36. gün) Keseyi gördük. Doktor progestan verdi. Vajinal yolla alacaksın sabah akşam dedi. Tam olarak nasıl kullanacağımı anlayamadım. Çok içe mi itmek gerek? Bilen varsa beni aydınlatabilir mi?
Gizemyigiter Sdn88 ben de aynı şekilde kullandım progestanı çok ileri itmene gerek yok bi ilaç boyu kadar daha ileri itip bırakabilirsin demişti bana doktorum
meva_ Sdn88 canımben kullanmadım ama bi tanıdığım o sekil de kullanmıştı bildiğim kadarıyla O daha etkili oluyormus zaten agız yoluyla almaya göre . insallah sorunsuz atlatırsın 🙏🙏
Elyesaa3 Bende gebe kalmak için kullanıyorum fitil olarak tam uyuyacağın zaman elinle içeri dogru itele onu vajinanı sık böyle tutar gibi hemen yataga gec ayagını bi 5 dk karnına dogru çek sonra uyu güzelce 😊 hayırlı olsun bu arada güzel bi hamilelik geçirirsiniz insallah