Aysepolat1 Merhaba güzel anneler ikinci hamileliğim lütfü kırdarda dogum düşünüyorum sezeryan olacak acaba daha önce orda olup memnun olan var tecrübelerini yazabilir mi
Afra1998 Aysepolat1 göstepe hastanesi var oraya gitmenizi öneririm doktorları çok ilgili dgiderseniz inşallah dizede iyi biri denk gelir
Afra1998 Orası iyi değil diyorlar bn gitmedim ama çevremdekiler hep doktorların ilgilenmediğini vs söylüyorlar
ozgekader Bende ilgilenmediklerini duydum ama tabi bilemem bende hiç gitmedim ben Marmara eğitim araştırmaya gidiyorum iyi olan doktorlarda var kaba olanlarda