Mozi1605 Kızlar 2 gün önce beta 10,91 cıkmıştı bugün 29,1 çıktı ve adet günüm yarın yükseliş iyi dimi ??
Boncukk123 Mozi1605 2 gunde 2 katı olması gerekiyor suanlık iyi canım 2 gun sonra tekrarla kan tahlilini takip et betayı herkes yüksek değerle öğrenmiyor hcg değerini ☺️🌸
Boncukk123 Mozi1605 evet erken yaptığınız icin kucuk değer ama saglıklı gelişirse artacaktır takip gerekir
Ezgi2301 İlk çıkan sonucunun 2 katına ulaşmış güzel ama daha çok yeni tam net sağlıklı bir gebelik olduğuna emin olmak için adetinin gecikmesini bekle ve tekrar kan ver
Nesli46 Mozi1605 adet günümde 21 küsürdü benimde hayırlı olsun canım yükseliş de güzel 2 günde bir takip etmeye devam et
KFeyza_ Mozi1605 canım betanın yüksek veya düşük öğrenmek herhangi bir anlam teşkil etmiyor sadece 2 günde bir beta veriyorsun iki katına çıkıyorsa sağlıklı bi gebelik oluyor 🌺🌺 inşallah güzel ilerler hayırlı olsun🌷