moonlight41 teşekkür ederim, konuştum doktorla en azından hap kullansam nasıl olur diye, oda dedi ki hap kanı çok sulandırıyor, iğne daha masum ondan dedi, bu seferde iğne bebeğe giden damarları beslediği için, eğer tüpe yerleşme durumu olursa onu orda iyice büyütür besler, sen tehlikeye girersin, keseyi rahimde görmeden iğne kullandırmıyoruz dedi, daha önce dış gebelik geçirdiğim için kullanmam yasakmış, hiç bişey kullanmadığım halde iç kanama geçirdim ölümden döndüm, bebeğim tüpümde büyümüştü kalbi atıyordu kocaman olmuştu 😔 o kadar stresliyim ki sıkıştım kaldım sanki, yine aynı şeyleri yaşayacam diye çok korkuyorum, çocuk sağlıklıysa bile stresten tehlikeye girecek, kan testi aşamasında ağlamaktan kötü oluyorum yine aynı şeyi yaşıyorum galiba diye, sağlıklı bi gebelik yaşayacağıma olan inancımda gitti, hamilelik durumu gözümde hastalık gibi canlanıyor… 🥺