Kızlar ben 5+3 gebeyim dün sadece kese gözüktü doktor 10 gün sonra gel o zaman embriyo da gözükür kalp atışlarını dinlersin dedi. Bu 10 gün boyunca bir şey yapmama gerek var mı beta hcg 8340 çıktı 2 gün önce. Tekrar kan tahlili vs bişi yapmama gerek var mı