Ucurumcicegi Kızlar bebek arabası için neo bagi düşünüyorum bazı yorumlar gördüm acaba önereceğiniz başka araba varmı çift yönlü olması ve kolay katlanabilir olması özellikle önemli benim için
Dileksue Ucurumcicegi bem bagi neo aldım artık bagi neo2 diye satılıyor arka tentesi uzuyor yani olumsuzlukları çözmüşler
Dileksue Ucurumcicegi evet nanofloud alcaktım aynı özellik neoya da gelmiş babymalldan aldım ben baya uzuyor diğerleri gibi oluyor
blogmomies Dileksue Babymalldan almıştım bende Bagi Neo ama malum sorunlardan dolayı Bagi Easyfold3 ile değiştirdim bir kaç hafta önce. O dediğiniz yeni mi gelmiş ya tüh neoda aklım kalmıştı 🫣 Buraya fotoğrafını atabilir misiniz çok merak ettim ☺️
Dileksue Ucurumcicegi mağazadan aldım ben sitesinde neo olarak görünüyor ama mağazada neo2 satılıyor babymall
Dileksue blogmomies ben tekrar kutuya kaldırdım ama instagramda gördüm linkini atıyorum arkası aynı şekilde uzuyor ve sanki daha da geniş geldi bize Burda açıklamamışlar ama arkasından belli oluyor zaten bizde geçen hafta aldık