Mommy15 canım ilk kızıma bezde ilk dönem yenidoğan babynturco kullandım içeri temiz olduğu için memnunda kaldım daha sonra primaya geçtim 3. Ayından sonra şuan bez bırakma evresindeyiz bez takmıyorum gece bı Molfix takıyorum molfixtende memnunum ıslak mendildede ilk bir sene kullanmadım su ve pamuk dışında ciltleri çok hassas daha sonrasında yine babyturcoya başladım onu öneririm içerikleri açısından 🌸