Aabbccc tabi korkman doğal tutcak mi tutmiycak mi canim aciycak mi nasıl olcak gibi kafada milyon tane soru inşallah güzel haberler alırsın bol bol embriyoların olur 🙏🙏 rabbim nasip etsin inşallah sanada şöyle söyliyim tüp bebekte hamilelik riskli ilerleye biliyor kanama falan olabiliyormuş böyle bir şey yaşamazsın inşallah ama yaşarsan sakin ol ben pirtili adet kanaması gibi oluk oluk kan geldi üstelik agriliydi doktora gittim acil valla düştü diye gittim ama bir şey olmamıştı nasipte varsa hiçbir şey olmuyor 🙏🙏