6 Kasım’da çatlatma iğnesi oldum 8 Kasım’da asilama oldum aşılamanin 10. Günü test yaptım negatifti 13. Günü yani dün yaptim silik çizgi çıktı hastaneye gittik kan testi verdik direk sıfır çıktı böyle bir durum yaşayan var mı iğne etkisi bende normalde 8. Gün falan gider iğneden olacağını düşünmüyorum