sevgiserkan Hanimlar daha once kecioren egitim arastirma yani simdiki adi sanatoryum sanirsam beta veren oldumu degeriniz kac cikmisti acaba bu hastanesi genel olarak 2.30 civari mi cikaryor onu merak ediyorum da
tugcesakzci sevgiserkan hastaneden hastaneye beta sonucu değişkenlik gösterir. Laboratuvarlar farklı ve Hepsinde referans değeri değişebiliyor.
Selinselinselin sevgiserkan benim 15 ekim dün akşam 6 gibi verdim 970 cıktı kese görülmedi dün cuma bir daha gidicem. Özelde 2 saate cıkıyor.
sevgiserkan tugcesakzci genelde hep 0 veya 1 arasi oluyor ya bu hstanede sonuc 2.30 ckms o yuzden merak ettm 😊
tugcesakzci sevgiserkan son adet tarihiniz ne zaman acaba 2.30 değeri yükselme meyilli bir değer gebe olabilirsiniz, geç döllenme vs yaşıyor olabilirsiniz şuan
tugcesakzci sevgiserkan dah beklenen adet tarihinizr var büyük ihtimalle dediğim gibi yükseliyor bir kaç gün sonra tekrar kan verin mutlaka
sevgiserkan Selinselinselin umarim benmkide yukselir genelde herkes 0 1 araligi ckyor demis ama bakalm sizinkide hayirli olsun saglicakla gelsinn insallah 😇
Selinselinselin sevgiserkan lab a göre değişiir ama genelde 5 altı negatif geçer. Biyolog um hastane cok calıştım beta hcg
sevgiserkan Selinselinselin aynen onu dyorm yani anlatamadm galiba kendimi bu sefer 2.30 cknca gec dollenme olabilirmi dedim sizce hstanedeki her negatifmi 2.30 cikiyordur peki boyle bir referans olabilirmi 😇
Selinselinselin sevgiserkan her test çalışılan makinenin referans degeri farklı ama genel olarak sıfır ile beş arası her zaman negatif kabul edilir. Sisteme <0.2 diye düşer gibi