Arkadaşlar selam . Bu ilk gebeliğim aklıma takılan bir durum var . 34. Haftadayım cumartesi günü 35 olacağız Allah nasip ederse. Fakat bu hafta ansızın bir takım değişiklikler fark ettim kendimde . Sol kasığım ağrıyor . Rahmim sanki yürürken aşağı çekiliyor gibi hissediyorum . Af edersiniz vücudumda gaz ağrısına benzer ağrılar hissediyorum. Şöyle ki , öğretmenim . Bir hafta daha çalışmak istiyorum açıkçası . Bu değişimler normal mi? Vücudum bir anda zaten yumurta gibi çatladı . Ve bu hafta yoğun geçiyor ( çalışma, toplantı, vs) Biraz da onunla mı ilgili siz neler yaşadınız merak ediyorum.