Kızlar az önce çıktım hastaneden kaç gündür ağrılarım oluyordu nst baglandim doktorum sanci hakkında bisey demedi sadece dediği şey nişan ve suyun gelirse gel dedi yani bu demek oluyor ki doğumum ansız gelebilir mi😢 bunları söyleyince çok duygulandım şuan içim içime sığmıyor ve ben bu sabah bebeğimi gördüm yüzünü herseyini çok güzeldi onu kucağıma almak için sabırsızlanıyorum❤
