BuseBora özelde daha konforlu, daha rahat, daha sağlıklı olacağını düşündüğümden özelde doğum yapacağım. Devlet hastanesinde doğum yapsam eğer odam tek kişilik oda olmazsa eşim sadece ziyaret saatinde 1 saat içeri girebilecek mesela bu da benim için bir dezavantaj açıkçası. Sancı çekerken yanımda kimse olmayacak bazı istisna devlet hastaneleri alıyor ama iyi günlerine denk getirirsen işte onlar da