Aleynacete Bizim Uygulamaya göre 20 ama planlı sezaryen olacağı için son 10 rabbim evlatlarımıza sağlıkla kavuşmak nasip etsin 👶🏼
gokyuzununogrencisii Aleynacete amiin inşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alalim 🌸 son 96 görünüyor normal doğum olursa inşallah tabi ✨🥹🥹
mervemurat16 Aleynacete 75 kaldı bizimde bende sezaryen istiyorum bakalım hayırlısı kış bebişi olucaz☺️