aminehumamoms Yenianniss- ilk dozumda baya bir kolum ağırmıştı yprgun düşmüştüm ikinci dozumda hiç öyle olmadı ama
kressida İlk doz bende baya ağrı, ateş, halsizlik yaptı 3 gün aşı yapılan kolumun üstüne yatamadım ama ikinci dozda hiçbir ağrı sızı yaşamadım
Eminefidan Kızlar bu aşı sağlık ocağında mi yapılıyor. Ben hamileliğimde 27+2 haftamdayim hiç aşı olmadım kimse bana bu konuda bilgi vermedi. Doktorum aşılarını ol veya oldu mu diye sormadı. Sağlık ocağından yapılıyorsa eğer ordan da kimse bana bilgi vermedi. Burda görüyorum aşı olduk filan diye.ilk gebeliğim bı bilgim de yok. Gidip biryere başvuru filan mı yapmak gerekiyor acaba
gncglozclk Eminefidan saglık ocağında yapılıyor kuzum 2 doz 1 ay arayla normalde aramaları lazım sen git 1 doz da olsa vurul ben 18. Haftada da 1 doz oldum agır geçirdim için 2. Olmadım 31 deyim sana 2 doz yapılmaz herhalde baya gecmıs 1 doz olursun ama
Eminefidan gncglozclk Sorumu yanıtladığınız için çok teşekkür ederim.🙏🏻 Ben hemen yarın gidip bir doz da olsa aşımı yaptırayım. Neden beni aramadılar acaba. Hâlbuki gebeliğinmi ilk öğrendiğimde diş problemi için sağlık ocağına ilaç yazdırmaya gitmiştim. Oradaki aile hekimine gebeliğimi de bildirdim.
gncglozclk Eminefidan yaşadım sehir kalabalıksa fark etmememıs olabilirler canım 😂 1 doz da olsa yaptır zaten bildim kadarıyla 34 e kadar vakti var belki de 2 doz da yaparlar 1 ay arayla ama sen 1 doz kesin ol 💕 özel doktorlar anneye bırakıyor tercihi ama devlet kesın ol diyor