Aaa122 Kararlikaranlik hamile olmasam burda ne yapayım😂😂 diğer uygulamaya geçerim ama az kaldı 33 haftalıgız 2. Bebeğim 😊 sonra kapatacam dükkanı😬🤣🤣
Kararlikaranlik Kiwitoveannesi MASALLAAH hep soyledigim bisi var oglum dogdu dogali diyorum ki annelik ne zor 2 cocuktan fazla bas eden anneleri ayakta alkisliyorum helal olsun cok saygi duyuyorum ya
[silindi] @“Kararlikaranlik”#p30336387Allah bağışlasın🤲♥️ bizimde inşaallah ilk bebeğimiz olcak Allah nasip ederse 💞
Kararlikaranlik Youngmotherr hayirlisi 🤷♀️ benim ki gecenlerde 6 gun gelmedi tam esim test almaya gitti o zaman geldi 😂
Kararlikaranlik Yaprakdokumuseverr aa yakinmisiz benim esim de surrkli istiyor korunmuyorum da ama hamile de kalamadim bilmiomm
Bsrrgl Kararlikaranlik 3.yas 4 aylık oğlum var 15 haftalık hamileyim. Olsun yada olmasın diye özel bir çabam yoktu nasip bu vakitmis. 🥰
Kararlikaranlik Bbuse12 Allah bagislasinn ikisini de bana doktorum yasak koymustu ilk 2 yil hamile kalma diye