Hafiz34 ben ilk doğumda gazi üniversitesi Hastanesi’nde profesöre gittim son ana kadar çok memnundum ama sonrasında doğumda falan çok sıkıntı çektim onun için şimdi özel hastaneye gidiyorum, ozeldeki doktoruma sorduğumda bu aniden gelişen bişey oluyor bazı durumlarda hastanede yatisin yapılabilir burda pahalı olacağı için öyle durumlarda şehir Hastanesi’ne yatisin yapılır sonrasında tekrar buraya gelirsin demişti, bende şimdilik özelde paket aldım oraya gidiyorum ama 20. Haftadan sonra aradabir kaydım olsun diye şehir Hastanesi’ne de giderim