Meliii ya bu süreç zor bana asla normal yollarla hamile kalamayacağım aşılama ile zaman kaybı yaşayamayın dediler ve asla tek bir doktorla kalmadım 9 farklı doktora gittim inanın boşuna çabalamaşım şimdi diyorum niye bu kadar beklemişim tüp bebek yapmak için zor bir süreç ama o pozitifi gördüğünüz kalp atışını duyduğunuz an herşey bitiyor Allah yardımcınız olsun inşallah