Asel_11 Aranızda hamileyken 20lik dişi çıkan yanağı şişen ağrıdan duramayan oldu mu kaç günde geçiyo 5.gün bugün 4.antibiyotiği içtim hala bi fayda göremedim ne zaman geçer
Nrmrv Asel_11 benim 9. Hafta da 20 lik diş ağrım başladı 2 gün ağrıyordu 2 gün duruyordu şu an 36 haftadayız daha beter oldu diğer bütün dişleri etkiledi uyku nedir bilmiyorum kaç gündür ağrıdan sadece parol içiyorum. Yani hamilelik boyunca ağrıdı ..
Melos066 Asel_11 benimde seninle aynı haftalarda başladı çok antibiyotik tüketmemeye çalış 14 de geçti şuan 21iz bir sıkıntı yok ilerde olurmu bilmiyorum karanfille ağrıyı azaltıyordum
Asel_11 Nrmrv Allah yardımcımız olsun bide kızım var yüzümü tutarak uyuyan neler çektim bi Allah biliyo insallah geçer artık ben ağrıdan kafayı sıyırmadan çünkü normal bi kol bacak ağrısına asla benzemiyo
Asel_11 Melos066 Öyle bişey ki uyku uyumadım günlerdir yanağım davul gibi şişti o biraz indi şimdi diş etlerini şişirdi doktorum 3 aydan sonra aldırabilirsin dedi ama cesaret edemem sanırım
Melos066 Asel_11 ben de edemedim maalesef kaldı o orda inşallah ilerde ağrım olmazsa aldırmayı düşünmüyorum