Benim kanamam oldu haftasonu gittim başka bir doktor vardı sonra haftaici gel dediler gittim Bedia vardı gitti yarım saat 45 dk gelmedi sonra geldi aldı içeri üstten baktı böyle görünmüyor dedi alttan bakacam dedi çıktı gitti geldi bende şaşkınım ilk defa alttan muayene olacam tersledi neye uğradığımi şaşırdım insanlar bekliyor Acele hareket et vs diye kızdı ki normalde o kadar kalabalık olmasının sebebi o değişik sonra ona gitmedim zaten onun yüzünden korkuyorum hala doktordan ilk gebeligimde sinirimi bozdu ve bunu bu sene yaşadım