naneliseker_ Kollar pert, göbekte gergin ve serr açıyor. Bacaktan yapacağız artık ama tam olarak nerden yapılıyor, doktor vurabilirsiniz demişti. Şimdiden teşekkürler kizlzr.
orkide123p3t naneliseker_ ben hiç koldan atmadım bugüne kadar 18 haftalığız hep göbek yer değiştirerek atıyorum morarıyor bazen geçiyor sonra ama artık göbek gerildiği için morarma çabuk oluyor ama olsun biz iyi olalım da morarmalar geçer
Zmkk0000 Etin bol olduğu yere yapabilirsiniz ben aylarca öyle yaptım hafif sıkarak yaparsanız daha az acınhissedersiniz
naneliseker_ Zmkk0000 tamamdir teşekkürler 🫠 bacaktan da ilaç dağılır etki eder demi.. Alışkın değilim. Kacinci ayda yaptınız bacajtan ?