Sumeyye55 doktora git canım. Gebelik zehırlenmesı olabılır. İstersen doktora gitmeden önce 24 saatlik idrar biriktir onu götür bi baksınlar protein kaçağı var mı diye. Eğer protein kaçağı da varsa hemen doğum yapman gerekir. İlk gebeliğimde yaşadım çok önemli bi konu sakın es geçme