Kızlar 33 haftalık hamileyim ilk doktor kontrolünden beri gebelik guatir olduğunu öğrendim o gündür hep 25 mg küçük doz verdi doktorum onu kullandım bazen unuttuğum da oldu. Birr kaç doktor degistirdim hasttanee değişikliği vs. Ama hiç bi doktor endekronolojiyw yonlemdirmedi beni hep aynı doz ilaç kullandım. Burada nazi postta anneler çocuğun zekasjnda gerilik olabileceğini yazıyorlar
Geçenler de akrabamızın biri dengesiz neden o ilacı kullaniyorsun çocuğun gerizekalı olur dedi fazla itibar etmesem de içim de sanki bir ukte. Herşeyi veren bilen rabbim ama bu insanlar meden böyle hamile bir kadına bu yapılır mi. Kafam da büyüdü gitti şimdi bu konu