Arkadaşlar az önce lavaboya geçtiğimde açık renkte bir damla şeklinde kanamam oldu. Bat 1-2 aralık. Ovulasyonla yumurtlamamı takip etmiş ve 16sında koyulaşmaya başlamıştı. Bu kan neden geldi? Yerleşme olması için erken mi? Sağ tarafım da ağrıyor. Kist falan mı ya da herhangi kötü bir şey olabilir mi? Korktum biraz