269522 anonimm1907 benim 37 de geldi nişanım 38 de doğum yaptım :) ilişki de doğumu tetiklediği için son haftalar da nişanın gelmiş olabilir
tuq_ba anonimm1907 benimde 38de geldi geldigin gün bel agrım cok fazlaydi iki gün oldu geleli ama hala tık yok
neanladinyurdagull anonimm1907 benimde aynı olmuştu ilişki sonrası kanama olmuştu acile gittim hissetmesemde biraz sancım çıkmıştı ama dediğiniz nişan öyle kanama şeklinde olmuyor sümüksü yapı
anonimm1907 Kafiye34 ilişki sırasında bel ağrım ve karın ağrısı oldu neden oldugunu anlamadım ilişkiden sonra fark ettim ki kanamam olmuş
anonimm1907 neanladinyurdagull başka bir şeyden mi kanama oldu acaba geceden beri bebeğimin hareketlerini kontrol ediyorum gayet normal ama bel ve kasık ağrısı başladı biraz
neanladinyurdagull anonimm1907 bi gece kaldım yogunbakimda kontrol altında kanamanın sebebi bulunmadı bebis hareketliydi kasık ağrılarım başlamıştı serum vs takıldı kanamada geçti o gece