39+6 olduk hala bekliyoruz . Dün benden çok yogun ve kahverengi bi leke geldi leke derken baya vardı onun haricinde birşey yok . Bebek başı baskı yapıyor dedi doktor iki gün önce alttan uyardı dogumun olabilir bugun dedi . Benim açılmam ve sancım olmuyor ama . Yine suni sancıyla yapacagım galiba . Beklemekten yoruldumm … Sizler ne durumdasınız kızlar..?