badem1 Benimde yarın doğumum olacak suni sancı ile bebeğim kanala girmedi henüz ama sancıyla giriyor bı cok kişinin bebeği kanala iyi düşünüyorum sizde öyle düşünün
Hafizebirhanim badem1 ben bugun son kontrolümu olup eger girmediyse sezeryana alinacagim malesef, cunku doktorum herkeste olmuyo o dedi o kadar aciyi agriyi yasatmak istemedi herhalde 🤷