Elfgny bnde 36 haftalığım o kadar moralim bozuldu ki çok düşünüyorum artık doğsun diye normal doğum istiyorum sezaryen den korkuyorum allhım yine hayırlısını nasip etsin inşalllah. Doktorum korkma yine diye 7 kilo doğuran var diyo ama yine içim rahat değil açıkçası kızlar