Nursemaarslannn 39+4 cabım Açılmam vardı 2.5 3 cm dün geldim 4 olmuştu bende epilepsi var diye doktorum epidural yapalım dedi sancılarım düzensiz diye ilk suni sonra 6cm olunca epidural takıldı suni baya hızlandırdı doğuma girdim hemen vucüdum esnekmiş hemen esnedi doğumum oldu şimdilik ağrularımvar biraz yeni geçti etkisi epiduralin 2 kez kustum bişe yiyemedim düzgün bebeğimde yoğun bakımda kalıcak biraz enfeksiyon varmış doğum anında kakasını yaptı