Ahahah Bugün tam olarak 41+2 olduk ve hala gelmiyor kızım 2 cm acilmam var ama sancı kanama suyum gelmedi henüz doktorum son 5 gün daha bekleyecez dedi ondan sonra suni sancı eğer ise yaramazsa sezaryen var mı benim gibi olan.
Aaa122 Ahahah ay nasıl hareket ediyorsun ben 33. Haftadayım top gibi yuvarlanıyorum seni düşünemiyorum
Elizan61 Ahahah ay böyle yazilar görünce nasil seviniyorum…normalde türkiyede illa sezeryan icin doktor elinden geleni yapar. Cok dogru bir davranis bekleyip en son suni sanci vermek.
ruveydanur2412 41+5 im benimde kızım gelmiyor 🥴 bizde perşembeye kadar bekleyeceğiz bakalım.. yalancı sancılarım var ama devamı gelmiyor çok stres oldum artık Allah yardımcımız olsun inşallah 🫶
Ahahah Aaa122 çok fazla kilo almadım üstelik yürüyüşte yapıyorum ona rağmen gerçekten çok zor asla uyuyamıyorum dönemiyorum sağıma soluma rahat kalkıp oturamıyorum ne yapacağım bilmiyorum bir an önce gelseydi minik kızım
Ahahah Aaa122 9 buçuk 10 kilo kadar ama hiç kusma mide problemim olmadı yani 60 ile kaldım şuan 69 70