Hep buradaki doğum hikaylerini okurdum artık bana da yazmak nasip oldu 😊
Ankara Bilkent şehir hastanesinde doğum yaptım 13.11 pazartesi günü rutin kontrole gitmiştim 40+3 tüm herşey normal tam çıkarken doktorum bebek hareketleri nasıl diye sordu bende biraz azaldı diyince yatış verelim dedi aşırı stres oldm doğumhane katına girdiğim andan itibaren hep ağladım korktum alttan muayenede 2 cm açıklığim çıktı sonra odama geçtim damar yolu vs açıldı nst ye bağladım sancılarım başlayınca Meryem Ana otunu suya koydum sancılarım artmaya başlayınca bas bas bağırıyorum sesimi duyup gelen hemşire beni sıcak duşa soktu biraz rahattlatti beni vs hala sancı çekiyorum tekrra hemşire gelip açıklığa baktı 2 cm sonra suni sancı verdiler bana en düşükten tabi 1 2 saat sonra sancıdan kötü oldum baktılar açıklık 5 6 cm sancıdan ölcek gibi hissettim kendimi nişanim gelmişti zaten alttan muayene ettiklerinde sonrasında kıvranıyorum.sancidan 1 saat içinde açıklık 8 cm oldu çatali kurdular hazırlandilar vs yattigim odada doğum yaptim bu arada sonrasında tam açıklığa ulaştık suyumu patlattilar bı rahatlama geldi ikinmaya çalıştım bebeğin başı görünene kadar sonrasında uyuşturucu iğne yaptılar kesi atildi bı kaç ikinmada bebeğim doğdu boynuna iki kere kordon dolanmış şükür ki hiç bı sağlık sorunu olmadan doğdu sonrasında dikiş atıldı karnıma falan bastırıp kanı boşalttılar dikislerden sonra tekrar alttan muayene oldum kontrol vs ettiler öğlen 12 de yatisim oldu 3 4 gibi sancım başladı ve akşam 7 28 de doğum yaptım inanın en çok zorlayan kısmı sancılar ebelerim hemşirelerim de çok iyiydi hep desteklediler 🙏 sonrasında servise çıkarttılar 2 gün yattım şuan 9 günlüğüz dikişlerim iyileşmeye basldi ilk bı kac gün zorlandım ama şuan daha iyi 😊 bu arada eviniz hastneye uzak yada getirecek kimse yoksa bol.bol bebek için kıyafet ve alt iç çamaşırı ped alın yanınıza en çok bunlara ihtiyaç duydum ben biraz uzun oldu ama bu da benim doğum hikâyem Allah tüm hamile anneleri bir avazda kurtarsın 🥰🙏