Ayseediz Arkadaşlar öncelikle Rabbim herkese hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah Rabbim sağlıkla kucağımiza almayı nasip etsin inşallah hepimize devlet hastanesinde epiduralle spinal olan oldumu devlet karşılıyor mu çok merak ediyorum
Asyaegemenmom Normal doğumdan bahsediyorsaniz fikrim yok ama bence karşılıyordur sezeryan olarak bir saat sonra spinal sezeryan olacağım 🥺
Ayseediz Asyaegemenmom evet sezeryan doğumu sordum normalde mi oluyor cnm bana o kadar acıyı boşamı çektirdiler daha önceki hamileliklerimde
Zeeynep1 Ayseediz benim ikinci ilki ozeldeydi.bu da devlette oldu ben alacakları sanmıyorum duymadım hiç alınsa da çok birsey almazlar .hayırlısıyla sağlıklı bir şekilde kucağına al inşallah.