Arkadaşlar bu durumu yaşayan annelerimiz acil bilgi verebilir mi? Şans eseri böyle birşey olduğunu öğrendim ve bütün belirtileri bende var. En başta ciltte son zamanlarda başlayan kuru kaşıntı. 33 haftalık hamileyim. Hangi bölüme gitmeliyim nasıl bir yol izlenmeli ?