inarches fztanne_ Lansinohun göğüs ucu kremi var ondan kullanabilirsiniz birde bazı arkadaşlardan kendi sütünüzün oraya sürülmesininde iyi geldiğini duymuştum.
Ilba_34 fztanne_ göğüs ucu kremi varsa sürebilirsiniz yada burada tahin yağı demişlerdi iyi geliyor diye tahinin üstüne çıkan yağ
mihros97 canım bende lansinoh ve tahin yağı işe yaramadı 7 günlüğüz, aventin göğüs kalkanlarını kullanıyorum bi günde toparladı elhamdülillah yoksa işim çok zordu allah kolaylık versin
gizem3435 fztanne_ emzirdikten sonra zaten çok can yanıyor hemen sürüyordum.birde göğüs kalkanı aldım üstüne kapatıyorsunuz kıyafetiniz sürtmeden rahatça emzirene kadar kalsın. Her emzirmeden sonra sürün kremi
mihros97 fztanne_ evet bulunur bence başka markalarında vardır illa avent olmasına gerek yok büyük rahatlama sağlıyor
Aaa122 Lanhisohn krem kullanın zaten emzirirken problem olmuyor bi de göğüs kalkanı sürekli nemli tutun kuruyunca çatlıyor.