Sibelakc Haftami bitirmek üzereyim , gündüz ayakta veya otururken bı sıkıntı yok ama gece oldumu yattigim zaman basliyo hareketlenmeye ve tirnakliyo gibi alt tarafim çok aciyo , 3 gündür böyle agrilarim arttii