glbyzgkhn Sezeryan sonrası süt ne zmaan gelir hemen gelirmi Şuan 37+0 haftaligiz 8 gün sonra sezeryan doğumum olcak
sila_42yigit glbyzgkhn tqbiki gelir benimkin 3 . Gün gelmişti canım bebek kucuk olacak fazla emmemez gogusun taş gibi olacak onun için süt sagma pompası al sağ sag dolaba at onların özel anne süt saklama poşetleri oluyor ben sagip sagip döktüğüm için pişmanım gelecek sütun yani
Gamze_cnky glbyzgkhn Gelir mi diye stres yapma. Gelmez diyenlere de pek aldırma. Benim hemen geldi hiç korkmadım gelmez diye. İyi düşün , gelecek inşallah 🙏
Sevdayaz glbyzgkhn sezaryen oldum doğumdan hemen sonra sütüm geldi. Sütün normal ya da sezaryenle ilgisi yok aslında iyi düşünün stres yapmayın. En büyük etken stres sağlıkla kucağınıza alın🌸
Vilys Aynı gün gelmişti ilk gebeligimde. Bugünden itibaren meme başına masaj yapın yumuşatın. Tam süt gelir gibi gördüğünüz an bırakın. Çok faydasini göreceksiniz.
Sumeyyealts Bebeğinizle ten tene temas yaptığınızda daha çabuk geliyormuş diye bir anneden öneri aldım
Opheliaxxx sila_42yigit e gelene kadar 3 gün nasıl beslediniz bebeği çok şaşırdım bu duruma ya ve korktum cahilim maalesef bu konuda
sila_42yigit Opheliaxxx canım süt zaten geliyor bebegi doyuracak kadar geliyor zaten 3 5 damlayla doyar sonra süt daha fazla geliyor 3. Süt tamamen iniyo onu demek istedim
eliftalay glbyzgkhn kendini korkutma sakın🙂 bende sezeryanlıyım doğumdan çıktım bebeğimi getirdiler hemen geldi🙂 ilk geldiğinde foşur foşur gelmesine gerek yok zaten mideleri kiraz çekirdeği kadar. gelme hızı gün geçtikçe artıyo🙂
tugba_2365 glbyzgkhn ben emzirmeye başlamıştım aynı gün çocuğumu, hastanedeki 2 gün boyunca mama vs ihtiyacı olmadi demek ki yetecek kadar geliyordu. Eve gelince sagmaya basladigimda az az geldiğini gördüm bir kaç güne de artış gösterdi
Birrrcan glbyzgkhn benim 2. Günde gelmişti canım ama ben sezeryandan çıktığım gibi sağlık yapmaya başladım makina ile ve bol bol su içtim sıvı tükettim sadece
1cocuklumom glbyzgkhn gelir gelir benim hemen gelmişti zaten midesi minnacık zamanla artacak sütün böyle biberonlarca içmiyor ki ilk zamanlar 3 4 damla sonra akışına göre artıyor ben kayısı suyu kahve hurma incir helva rezene bunalrı kullanmıştım çok fayda gördüm dereotu yeşil soğan bol bol su