baykuskiz bende bi cagla bi de kenan bey hep sezeryan duyuyorum hastanede bi tek selime hanim normali destekliyor sanirim benim yakinim selimede yaptığını ve sezeryana alin beni diye bağırmış ama kadin diretmis normal dogum icin ve normal dogum olmus