Serraveannesi1 cumartesi günü 32 +3 idim ağrı ile acile gittim nst de cıktı ağrı muayene etti hiç bir belirti yoktu doktor üşütmüş olabileceğimi söyledi sanırım öyle de oldu ara ara olsa da fazla ayakta kaldığım için sanırım 33+0 bugün gayet iyi bol hareketli 🤰😀♥️🤲🏻