Osii Kızlar hafiften suyum geliyor şuan 37+2 im belki yarın doğacak bebeğim ancak doktorum bugün 2 doz ciger geliştirici iğne yaptırdı. Normal mi?
Cglgns1 Bende perşembe olacağım. 37+6 da alınacak. Bende bugün 2 doz ciğer geliştirici yaptırdım. Tedbir amaçlı yapalım dedi.
Osii Cglgns1 içim rahatladı çok teşekkürler. Doktorum beni telaşlandırmak istemiyor mu acaba diye kafamda kurdum durdum.
Ozr42 Bana 28. Haftamda 2 doz yapıldı. Erken doğum riskim olduğu için her ihtimale karşı yaparlar sizin haftanızdada . Yapılması güzel bişey bence .