zeynep_2023 Pardon da şakadan anlamıyorsunuz sanırım 🤷♀️ cidden bazı insanlarlar iletişim o kadar zor ki gülüyorum farkındaysanız burda gırgır yapıyoruz farkındaysanız ŞAKA yapıyoruz kendiniz benim yorumuma cevap veriyorsunuz sonrada saçma alınganlık gereksiz tepki veriyorsunuz 😂 ayh uğraşamicam ben diğer bayana yazıyorum siz felaket tellalı gibi şu olacak bu olacak diye gelecekten bildiri gibi geliyorsunuz HER HAMİLELİK BİR DEĞİL siz yaşadınız diye biz yaşamak zorunda değiliz Ne uğraşıp cevap veriyorsam uzun uzun yeni hamileleri bir salın ya saçmasapan triplere gireceğinize İNSANLARIN YORUMLARINA ATLAMAMAYI ÖĞRENİN burda gırgır muhabbet yapıyoruz tribinizi nazınızı kocanıza yapın burda kimse çekmez haberiniz olsun 👋 direkt engelliyorum muhatap olduğuma yazık yazsanızda görmem kendi kendinize yazın durun hadi bb canım 😚